2015. március 31., kedd

Ha elkap a fanláz

Na ennyit a nagy visszatérésről. 
Zsúfoltabbak voltak a hétvégéim mint valaha...Még most is el vagyok havazva, na de erről majd egy másik bejegyzésbe...

Did you miss me, you wankers?

Hát, már lassan négy hete, hogy egy újabb játékra rákaptam. Ez pedig nem más mint a Payday 2. Két drága barátom segítségével kerültem bele az egészbe (köszönet Zack-nek, hogy olcsóbban beszerezhettem és Zet-nek, hogy tolhatom vele és a haverjaival a játékot ヽ(‘ ∇‘ )ノ )

Röviden a játék teljesen magával ragadott. Érdekes story line, remek karakterek, szépen megoldott coop rendszer, skillezés és egyebek. 
A karakterek nálam 10/10-et kaptak. Egyszerűen oda meg vissza vagyok a játék közbeni szövegeiken, magukon a karakter dizájnokon és egyszerűen mindenen. 

Pár napja jött ki az új DLC csomag és, ha mondhatom tüzes egy darab lett!


Rengeteg DLC van persze ezen kívül (egyszer csak összegyűlik annyi, hogy megvegyem mind hahah...) 

Persze, hogy csábítsák az embereket a szerkesztők nem álltak meg a DLC gyártásnál. nem-nem. 
Payday the web series! 
Bizony egy pár részes rövid kis online websorozat, ami arra hivatott, hogy felkeltse az érdeklődést
itt megnézhető a teljes sorozat:
Személy szerint én szívesen nézném még tovább a "sorozatot". Kicsit jobban elmélyített sztorival és jobban kidolgozott karakterekkel. De akkor meg minek játszanánk a játékkal? (persze, hogy a bankrablás élvezetéért) 

Most ennyi volt a kis tömör összefoglaló. Találkozunk a következő posztban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése