2015. március 1., vasárnap

Visszatérés és tervek

Már jó pár hete itt se volt poszt. Szóval ideje nekiállni a bejegyzés írásnak!

Utóbbi pár hetem gyorsan telt, főleg betegeskedéssel és dogapótlással.
A héten próba nyelvvizsga volt a sulinkba. Tény és való arra nem igazán készültem. Szóbelin egész szép (96%-os) eredményt értem el, az olvasás és magnóhallgatás eredménye viszont még 2-3 héttel arrébb lesz.

Na, de a jelenről legyen ennyi elég és lássuk a jövőt!

Tervezek az online világba több ízben is visszatérni és végre rendesen használni is azokat. (mert minek is van twitterem, ha hozzá se nyúlok? 



Lassacskán lehetségesen neki ülök egy új videó megvágásának.
Tehát így a youtube fiókom is kis frissítést kap.
Talán egy paródia videó vagy montázs lesz, talán tutoriál. Még nem igazán tudom.

Lehetségesen a twitter fiókom is egy erősebb "fejlesztést" kap majd.

Továbbá mostanság DeviantArt-on is újra tevékenykedek (köszönhetően két drága barátnőmnek akiktől 1 éves premium mebershippet kaptam)

Facebook oldalamon eddig is megvolt a hétvégi posztáradat, a készülő dolgokról és egyebekről. Gondolkozok azon, hogy rendszerezzem e ott is, hogy mit posztoljak, de lehet jobb, ha az a hej megmarad olyan randomnak, amilyen.

Továbbá lehetséges egy kis weboldal féleség ami az egész mindenségem egybefoglalja majd.
(viszont ez nagyon, de az ötlet fázisba van még!)

Szociális médiáról ennyi szerintem elég is.
Térjünk át a "kreatívkodásokra".

Nyárra tervezek cosplayt csinálni:
Jelenlegi állapot:0% kész
Ezen kívül póló dizájnok készülnek, ami több ember ösztönzésére is elérhetőek lesznek vásárlásra 
Továbbá lehetséges új dizájnt gyártok magamnak minden hova, ami tartalmazza a logó frissítését is YEAAAH!!!

Viszont ezzel be is fejezem a posztot (mert kissé idő szűkébe vagyok)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése